6 תשובות
אתה רוצה לשלוח לה הודעה או פנים מול פנים?
אנונימית
שואל השאלה:
הודעה
אנונימי
אני בסך הכול ניסיתי להרים לך את הביטחון העצמי,ושתדעי שאת יפה בכול דרך ואנשים אחרים יכולים לדאוג לעצמם,אני לא מבין למה את יצאת עליי אבל תנסי לראות את זה מהנקודת מבט שלי
אנונימית
מצטערת לא עולה לי משהו יותר טוב,בהצלחה :)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
וואו אין אפילו מה להוסיף,כל הכבוד לך,בהצלחה :)
אנונימית