5 תשובות
כן באסה לך
מעדיף שהן ישארו ציור
פחות בא לי שדמויות כמו לדוגמה פריזה מדרגון בול יהיו אמיתיות...
פחות בא לי שדמויות כמו לדוגמה פריזה מדרגון בול יהיו אמיתיות...
זה הקטע של אנימה