2 תשובות
לפני שרים "שלום עליכם" ו- "אשת חייל"
אחר כך עושים את הקידוש ושותים את היין
לאחר מכן מברכים על הלחם ושמים עליו מלח ןאוכלים
אחרי שעשית את כל מה שנאמר כבר ,את אוכלת כל מה שבשלת *לפני* הקידוש ולפני שבת כשאת מסיימת לאכול הבנים מברכים על האוכל והבנות אומרות את ה''אמן'' ואת כל התוספות שאומרים חוזרים אחרי המקריא ויש מישהו שמקריא רק אם יש שלושה או יותר גברים-כאלה שעברו את גיל 13 ועשו בר-מצווה ואם אין אז כל גבר 2-1 קוראים לבד בלב אחד אחרי השני