14 תשובות
^הבנתי משאלה אחרת פה שמקבלים גם מין חולצה אדומה כזאת עם הלבנה או משהו כזה
לא ידוע על תחנה שמקבלים בה מדים אחרי המבחן העיוני. נהוג לקבל אותם כשמתחילים להתנדב, לפעמים אפילו אחרי המשמרות הראשונות. את מקבלת חולצה מכופתרת וזהו בתור התחלה
^בדרך כלל מקבלים בטקס סיום לא?
מקבלים תחולצת מדים המכופתרת
חולצה רגילה עם סמל או משהו זה אם אתם בוחרים להוציא כאילו הקורס
וכל המכנסיים וגקטים וזה קונים לבד מתי שיש באפליקציה
חולצה רגילה עם סמל או משהו זה אם אתם בוחרים להוציא כאילו הקורס
וכל המכנסיים וגקטים וזה קונים לבד מתי שיש באפליקציה
^אה אצלי אמרו לנו שיש
^בכמה שעות נפתח סוודר או מעיל?
מקבלים רק חולצה חבנה מכופתרת של ההתנדבות, את כל השאר מקבלים דרך פרוטקציות, לפעמים תהיה קנייה מרוכזת ואז ימכרו לכם
^כמה עולה המעיל/סוודר?
לא בכל תחנה יש טקס סיום, אולי ב15% מהתחנות יש.
כן לפי מה שהבנתי, זה מגוחך אבל אין מה לעשות
שואל השאלה:
תודהה!!!!
תודהה!!!!
אנונימית
הם בלי שעות פשוט בתחילת החורף
ואצלי גם היה סוג של טקס סיום לא ממש וקיבלנו תמדים הרבה זמן אחרי זה אבל לרוב זה טיפה יותר מסודר ולא עם מחסור הזוי במדים
ואצלי גם היה סוג של טקס סיום לא ממש וקיבלנו תמדים הרבה זמן אחרי זה אבל לרוב זה טיפה יותר מסודר ולא עם מחסור הזוי במדים
בדרך כלל מקבלים את זה בטקס עצמו לא? וגם המדריכה שלנו ביקשה ממנו מידות כבר אז...
שואל השאלה:
עד שאני אעשה 200 שעות אני אהיה עם גינס? זה לא מגוחך?
עד שאני אעשה 200 שעות אני אהיה עם גינס? זה לא מגוחך?
אנונימית
באותו הנושא: