6 תשובות
אינדי זו מוזיקה עצמאית
בעיקרון זו פשוט מוסיקה עצמאית אבל זה כיאלו גם מחתרתי כזה
אנונימית
^בדיוק.
זה לא קשור למיינסטרים או לא.
קלאסי זה הישן, 60s-70s אפילו 80s
מטאל זה... קשה לקרוא לזה סוג של רוק. זה ז'אנר אחר כבר, עם 900 מילון סגנונות שונים שכל אחד מהם אחר מהשני. יכול להיות שיש אנשים ששניהם אוהבים מטאל, אבל עדיין לא אוהבים את אותה המוזיקה (כמוני והמורה שלי)
זה פחות מיינסטרימי כי זה יותר נישתי ולא מיוצר בתאגידים שהמטרה שלהם זה ליצור להיטים, גם בקולנוע העצמאי זה ככה
אינדי זה לא ז'אנר, זה אומר שהאומן הוא עצמאי, מהמילה עצמאות באנגלית
בגלל זה יכול להיות לך אינדי בכל ז'אנר, יש לך המון אומנים עצמאים בכל הז'אנרים שלא חתומים בחברה מסוימת
אינדי זה מהמילה אינדיפנדנט - עצמאי. זה לא בדיוק סגנון מוזיקה כי הוא קיים בכל הזאנרים, הוא פשוט יותר אלטרנטיבי כי הוא לא מיינסטרימי
יש אינדי רוק / רוק אלטרנטיבי, אבל אינדי בפני עצמו זה לא זאנר