3 תשובות
את יכולה לנסות לצייר
אני בדיוק כמוך
תנשמי עמוק . באופן אישי לי יש שיטת נשימה שממש עוזרת, תדמייני שיש לך ביד אחת ורד ובשנייה נר ואז תנשמי את הריח של הורד ואז תזיזי את הראש ותכבי את הנר. לי זה עוזר כל פעם שיש לי את זה , רגישות לרעשים זה נוראי תנסי גם ללחוץ על משהו כמו כדור לחץ או נייר מסוים . וגם תתעסקי בתחביבים כמו ציור או קריאה כדי להוציא את הרגשות שלך(: זה לפחות כל מה שיש לי להציע מקווה שזה עזר((: