8 תשובות
זה לא טוב.
אבל תשתדלי שזה יהיה חד פעמי.
לא נורא❤
אבל תשתדלי שזה יהיה חד פעמי.
לא נורא❤
נורא מאוד
אבל אפשר לתקן את זה
אם זה קרה פעם אחת זה ממש לא נורא אל תדאגי :)
רק תדאגי שזה יהיה חד פעמי
רק תדאגי שזה יהיה חד פעמי
זה סבבה פשוט תנקי את האיפור זה יכול לקרות לפעמים..
שפשוט לא יחזור על עצמו שוב
שואל השאלה:
כן זה בחיים לא קרה לי, פשוט הייתי ממש עייפה
כן זה בחיים לא קרה לי, פשוט הייתי ממש עייפה
אנונימית
חד פעמי זה לא כל כך נורא רק תוודאי שאת מסירה את כל האיפור לאחר מכן כי איפור סותם נקבוביות וזה לא בריא לעור לכן חשוב להוריד את האיפור לפני השינה