6 תשובות
שואל השאלה:
אתם לא רוצים לקאות מה היה התגיות שכתבתי את זה
אתם לא רוצים לקאות מה היה התגיות שכתבתי את זה
אנונימית
יאפ.. :/
אוי ואבוי
אין מה לעשות זה החיים...
זה צורך בסיסי של מבוגרים וזה
פעם ראיתי את זה באיזה סדרה שילד תופס את ההורים שלו ומאז לא הצלחתי לישון וזה הרס לי הכל אבל אין מה לעשות זה חלק מהחיים
זה צורך בסיסי של מבוגרים וזה
פעם ראיתי את זה באיזה סדרה שילד תופס את ההורים שלו ומאז לא הצלחתי לישון וזה הרס לי הכל אבל אין מה לעשות זה חלק מהחיים
אנונימית
את לא צריכה להיות לחוצה... אולי זה דלת לא יודע מה...
אנונימי
שואל השאלה:
^הייתי הכי בשקט כי היה 5 בבוקר
^הייתי הכי בשקט כי היה 5 בבוקר
אנונימית