התחברות הרשמה

עשיתם תחביר או צורות? ואיך הלך בבגרות?

4 ביוני 2021, 02:02
בגרותלשון    
2 תשובות
עשיתי צורות אבל לפני שנה פלוס ;)
מ
מוצלחת עם תחת
צורות. סקירה מצאתי טעות.
א
איש רציני
באותו הנושא:
איך היה לכם בבגרות? עשיתם תחביר או צורות?
איך הלך לכם הבגרות בלשון ומה עשיתם תחביר או מערכת הצורות?
עשיתם תחביר או מערכת הצורות?
עשיתם צורות או תחביר?
למי שאין לו תעודת בגרות אתם מתחרטים שלא עשיתם בגרות?
איזה פרק לדעתכם עדיף בבגרות בעברית מערכת הצורות או תחביר ואם כן למה?
מה עדיף בבגרות בלשון צורת השם או תחביר?
מה יותר קל לדעתכם תחביר או מערכת צורות?
למי שהיתה בגרות בלשון: על מה נבחנתם, תחביר או מערכת הצורות?
אנשים שעשו בגרות, איך עשיתם בגרות
אתם עונים מחר בבגרות על הפרק של תחביר או מערכת הצורות?