8 תשובות
אם הסדרה מעניינת אז אני מרוכזת
אבל אם לא אני כמוך
האמת שכן
לרוב מתפתה לאוכל ושתייה אבל בתכלס כן
אם זו סדרה קלילה אז לא אבל הסרטים שאני רואה דורשים ריכוז אז כן
אנונימית
לא
גם אני תמיד עושה משהו
אני כמעט תמיד מנשנשת תוך כדי, אם לא אז אני מרגישה כאילו משהו חסר לי
כשאני רואה סרטים אני בדרך כלל ממש מרוכזת
אבל כשזה סדרות אני כמוך... זה מרגיש אחרת מסיבה לא ברורה
כן אבל לפעמים גם הייתי סורגת תוך כדי
חח יצאתי זקנה