5 תשובות
אין אפליקציות, יש תוכנות.
after effects, sony vegas
.xo
שואל השאלה:
תודה
שואל השאלה:
יש תוכנות חינמיות?
שואל השאלה:
תודה, ו.. אין לי (אה ואני בן, אבל לא נורא)
את יכולה לפרוץ אותה, אני יכולה לשלוח לך קישור לסרטון. יש לך מאק או ווינדווס?
.xo