5 תשובות
אין אפליקציות, יש תוכנות.
after effects, sony vegas
after effects, sony vegas
שואל השאלה:
תודה
תודה
שואל השאלה:
יש תוכנות חינמיות?
יש תוכנות חינמיות?
שואל השאלה:
תודה, ו.. אין לי (אה ואני בן, אבל לא נורא)
תודה, ו.. אין לי (אה ואני בן, אבל לא נורא)
את יכולה לפרוץ אותה, אני יכולה לשלוח לך קישור לסרטון. יש לך מאק או ווינדווס?
באותו הנושא: