7 תשובות
מאיפה הקטע לאהוב בני אדם? מאותו המקום...
אנשים מטומטמים זה למה
גזענות היא לא שנאת בני אדם, היא ייחוס תכונות אופי לגזע מסויים.
וזה קורה לפעמים בגלל סטיגמות, ולפעמים בגלל שהייחוס נכון ברוב המקרים.
וזה קורה לפעמים בגלל סטיגמות, ולפעמים בגלל שהייחוס נכון ברוב המקרים.
את מאה אחוז צודקת. אני מניחה שהמקור זה פחד מאנשים שקצת שונים מאתנו אבל זה לא מוצדק בשום צורה
שואל השאלה:
מה שאני לא מבינה ביום יום רואים כל מיני אנשים במדינה אז יש לך סטיגמה על קבוצה מסויימת אתה רואה שלא כולם אותו דבר מעדה מסוימת איך אתה ממשיך לשנוא או הכליל? (ואני לא מדברת ספציפית על עדה מסויימת )
מה שאני לא מבינה ביום יום רואים כל מיני אנשים במדינה אז יש לך סטיגמה על קבוצה מסויימת אתה רואה שלא כולם אותו דבר מעדה מסוימת איך אתה ממשיך לשנוא או הכליל? (ואני לא מדברת ספציפית על עדה מסויימת )
אנונימית
לא יודעת תשאלי גזענים אולי הם יסבירו לך אשמח לדעת גם
זה הטבע של האדם. סוג של אינסטינגט הישרדותי להשמר ממה ששונה ממך כי אולי זה מסוכן וכדי שנוכל להתמודד עם זה אנחנו מנמיחים ומדכאים כדי לשמור על עצמנו
באותו הנושא: