התחברות
הרשמה
יש פה אנשים מחיים גורי בנתניה שעולים לתיכון ?
איזה מגמות יש לכם ? איך הבית ספר ? התלמידים ? המורים ?
3 ביוני 2021, 18:47
תיכון
נתניה
כיתה י'
תלמידים
מגמות
תשובה אחת
שואל השאלה:
תודה רבה רבה לך
אנונימית
באותו הנושא:
איך זה לגור בנתניה?
בחיים לא יצא לי לבקר בנתניה או בסביבה שם, אבל שמעתי מאנשים
איפה הייתם/ן מעדיפים/ות לגור - באשדוד או בנתניה?
איזה חטיבה טובה יותר בנתניה אזור עיר ימים-פולג-נוארדו? אלדד או חיים גורי(זה החדש יותר)?
איך זה לגור בנתניה?
כדאי לגור בנתניה? יש שם הרבה ערסים?
אנשים מה גורם לכם להרגיש טעם בחיים?
אנשים לבקנים נולדים ככה או שקורה להם משהו בחיים שגורם להם להיות לבקנים?
אני עוברת לגור בנתניה, האם זו עיר טובה?
נהרסו לי החיים אני לא יכולה לחייך יותר מול אנשים לעולם.
איך זה שיש אנשים עניים מסכנים חיים במדינות עולם שלישי בלי משפחה והם ממשיכים בחיים