5 תשובות
להתאמן דרך אתר gool, נכנסים בזה דרך משרד החינוך, יש הסבר על כל פרק ופרק ותעשה גם סיכומים, פשוט תכתוב דברים שאתה חושב שרלוונטים וככה תסכם את כל הפרקים.
תשנן את זה כמובן ועוד המלצה, תוך כדי שאתה שומע את הפרקים אז תסתכל איפה הכל ממוקם בתנ"ך זה מאוד עוזר כדי שתדע לצטט את הדברים הנכונים בבגרות.
תעבור גם על בגרויות קודמות ומתכונות. בהצלחה :)
תשנן את זה כמובן ועוד המלצה, תוך כדי שאתה שומע את הפרקים אז תסתכל איפה הכל ממוקם בתנ"ך זה מאוד עוזר כדי שתדע לצטט את הדברים הנכונים בבגרות.
תעבור גם על בגרויות קודמות ומתכונות. בהצלחה :)
מותר לך להביא תנך לבגרות?
רוב מה ששואלים בבגרות בתנך יופיע בתנך. אתה לא צריך לחפור ולא צריך להראות ידע. תראה תשובות של בגרויות קודמות, ליטרלי כתוב שם "שאלה: מי גרם לגירוש הגר?" והתשובה היא "שרה". שרה, נקודה. זהו. תשובה של שלוש שורות מקסימום
אתה כותב כל כך קצת שאתה בטוח שלא כתבת מספיק אבל לא - אתה לא אמור לחפור
לא רוצים לראות שאתה יודע מה קרה, רוצים לראות שאתה יכול לקרוא בתנך ולהבין בכללי את הסיפור. תמיד כתוב לך אילו פסוקים לקרוא, מה הפרשן אמר, לא צריך באמת לזכור כלום. כן חשוב לזכור מוטיבים וביטויים וכן חשוב לעבור על הפרקים וסיכומים שלהם, אבל זאת באמת אחת הבגרויות הקלות
רוב מה ששואלים בבגרות בתנך יופיע בתנך. אתה לא צריך לחפור ולא צריך להראות ידע. תראה תשובות של בגרויות קודמות, ליטרלי כתוב שם "שאלה: מי גרם לגירוש הגר?" והתשובה היא "שרה". שרה, נקודה. זהו. תשובה של שלוש שורות מקסימום
אתה כותב כל כך קצת שאתה בטוח שלא כתבת מספיק אבל לא - אתה לא אמור לחפור
לא רוצים לראות שאתה יודע מה קרה, רוצים לראות שאתה יכול לקרוא בתנך ולהבין בכללי את הסיפור. תמיד כתוב לך אילו פסוקים לקרוא, מה הפרשן אמר, לא צריך באמת לזכור כלום. כן חשוב לזכור מוטיבים וביטויים וכן חשוב לעבור על הפרקים וסיכומים שלהם, אבל זאת באמת אחת הבגרויות הקלות
שואל השאלה:
כן מרשים תנך פתוח
עם תנך פתוח יהיה לי הרבה יותר קל יחסית לא?
כן מרשים תנך פתוח
עם תנך פתוח יהיה לי הרבה יותר קל יחסית לא?
אנונימי
כן כי אתה יכול לקרוא את הטקסט ולצטט במדויק.
מצד שני, יצפו ממך לקרוא ולהבין מה אתה קורא, אז אתה לא יכול להסתמך רק על החומר הפתוח (אלא אם כן אתה אלוף בהבנת עברית תנכית אני לא מכירה אותך חח)
מצד שני, יצפו ממך לקרוא ולהבין מה אתה קורא, אז אתה לא יכול להסתמך רק על החומר הפתוח (אלא אם כן אתה אלוף בהבנת עברית תנכית אני לא מכירה אותך חח)
שואל השאלה:
חחח סבבה תודה לשתיכן :)
חחח סבבה תודה לשתיכן :)
אנונימי