6 תשובות
מה איך כבר קיבלת שיבוץ?
עדיין לא, ואפשר להיות בטוחים שהשיבוצים לא יהיו ליפני 6 למה כי למיטב לא בא לקבל מבול של תלונות מאיתנו
אנונימית
בתור תצפיתנית זה אחלה תפקיד סתם סטיגמות. תבואי בטוב ויהיה לך סבבה
אנונימית
אוי. רוצה לדבר על זה?
אנונימית
תצפיתנית
מתגייסת ב1.8 :((((
באסה
אנונימית
עוד לא, מיטב שולחים ב6