7 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה אני הייתי אנונימי 1
אנונימי
אני לא כ"כ בעד ההצעה אבל בכל מקרה האתר מת ולפי מה שאני רואה המשתמשים מנהלים אותו
רעיון טוב
ואללה,זרקת רעיון
חשבתי על זה גם לפני השאלה הזאת. זה חייב לקרות דחוף.
חשבתי על זה מליון פעם
זה לא יקרה
האמת שאני פחות בעד...
כשאני עונה/שואלת באנונימי אני לא רוצה שיזהו אותי אפילו לא קצת
יש סיבה למה זה אנונימי.