11 תשובות
נוהגת לקום בבוקר, להתארגן ולצאת ,
עכשיו כבר אין למה להתעורר
יושבת במיטה , עוד יום מול המחשב,
מנסה להבין כבר לא רוצה יותר / " כבר אין כוח יותר "

מתגעגעת לחופש, לאור , לאנשים
מתישהוא זה יסתיים? כבר אין לי מילים

כתבה -אני : לינוי (=
אם את/ה בן פשוט בזכר נראה לי זה גם יעבוד (:

* מקווה שעזרתי, זה מה שעלה לי אבל זה היה ממש נחמד לכתוב את זה (=
אולי יהיה קצת קשה לחבר אבל תשירי את זה לא לאט כזה תשירי עד שתביני...בהצלחה *
שואל השאלה:
תודה רבה!!
באהבה ❤
שואל השאלה:
רק אומר עם תוכלי לשנות את זה טיפה למשהוא שיותר ארבע שלוש משפטים ארוכים
אבל חצי קומדי חצי מספרים על כמה שנהרס הרצון לחיות...משהוא כזה
ברור אני אנסה , אני אשלח לך את זה היום בערב❤
שואל השאלה:
תודה רבה רבה
שואל השאלה:
עזרת לי כולכך
היי ,זוכר אותי?
ככ מצטערת שלא חזרתי , שכחתי לגמריי ונעלמה לי השאלה
אכתוב עכשיו (=
שואל השאלה:
הכול טוב
instead of go to my school i sit a lone in my room
got to say it's not that bad, just wonder if it's ever end...
i miss my school i miss my friends i miss to sit and dont understand but now all i've got its myself
its pretty funny got to say , dont waking up at 7 am just relax and taking care of my self
dont to getting into a stress & use chiding in the test

wonder, if...its ever end..

ואוו, זה היה אחד ממש טוב . וקצת מוזר , מודעת שהוא לא בעברית . אבל היי...עשיתי מה שהרגשתי לנכון , מקווה שתוכל להעריך את זה בכל מקרה 3>
שואל השאלה:
תודה רבה