11 תשובות
נוהגת לקום בבוקר, להתארגן ולצאת ,
עכשיו כבר אין למה להתעורר
יושבת במיטה , עוד יום מול המחשב,
מנסה להבין כבר לא רוצה יותר / " כבר אין כוח יותר "
מתגעגעת לחופש, לאור , לאנשים
מתישהוא זה יסתיים? כבר אין לי מילים
כתבה -אני : לינוי (=
אם את/ה בן פשוט בזכר נראה לי זה גם יעבוד (:
* מקווה שעזרתי, זה מה שעלה לי אבל זה היה ממש נחמד לכתוב את זה (=
אולי יהיה קצת קשה לחבר אבל תשירי את זה לא לאט כזה תשירי עד שתביני...בהצלחה *
עכשיו כבר אין למה להתעורר
יושבת במיטה , עוד יום מול המחשב,
מנסה להבין כבר לא רוצה יותר / " כבר אין כוח יותר "
מתגעגעת לחופש, לאור , לאנשים
מתישהוא זה יסתיים? כבר אין לי מילים
כתבה -אני : לינוי (=
אם את/ה בן פשוט בזכר נראה לי זה גם יעבוד (:
* מקווה שעזרתי, זה מה שעלה לי אבל זה היה ממש נחמד לכתוב את זה (=
אולי יהיה קצת קשה לחבר אבל תשירי את זה לא לאט כזה תשירי עד שתביני...בהצלחה *
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
באהבה ❤
שואל השאלה:
רק אומר עם תוכלי לשנות את זה טיפה למשהוא שיותר ארבע שלוש משפטים ארוכים
אבל חצי קומדי חצי מספרים על כמה שנהרס הרצון לחיות...משהוא כזה
רק אומר עם תוכלי לשנות את זה טיפה למשהוא שיותר ארבע שלוש משפטים ארוכים
אבל חצי קומדי חצי מספרים על כמה שנהרס הרצון לחיות...משהוא כזה
ברור אני אנסה , אני אשלח לך את זה היום בערב❤
שואל השאלה:
תודה רבה רבה
תודה רבה רבה
שואל השאלה:
עזרת לי כולכך
עזרת לי כולכך
היי ,זוכר אותי?
ככ מצטערת שלא חזרתי , שכחתי לגמריי ונעלמה לי השאלה
אכתוב עכשיו (=
ככ מצטערת שלא חזרתי , שכחתי לגמריי ונעלמה לי השאלה
אכתוב עכשיו (=
שואל השאלה:
הכול טוב
הכול טוב
instead of go to my school i sit a lone in my room
got to say it's not that bad, just wonder if it's ever end...
i miss my school i miss my friends i miss to sit and dont understand but now all i've got its myself
its pretty funny got to say , dont waking up at 7 am just relax and taking care of my self
dont to getting into a stress & use chiding in the test
wonder, if...its ever end..
ואוו, זה היה אחד ממש טוב . וקצת מוזר , מודעת שהוא לא בעברית . אבל היי...עשיתי מה שהרגשתי לנכון , מקווה שתוכל להעריך את זה בכל מקרה 3>
got to say it's not that bad, just wonder if it's ever end...
i miss my school i miss my friends i miss to sit and dont understand but now all i've got its myself
its pretty funny got to say , dont waking up at 7 am just relax and taking care of my self
dont to getting into a stress & use chiding in the test
wonder, if...its ever end..
ואוו, זה היה אחד ממש טוב . וקצת מוזר , מודעת שהוא לא בעברית . אבל היי...עשיתי מה שהרגשתי לנכון , מקווה שתוכל להעריך את זה בכל מקרה 3>
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
באותו הנושא: