13 תשובות
לי היה בשאלון העדפות משקית תש וסימנתי את זה 4 מתוך 5 אחרי משקית נפגעים. מקווה שיתנן לי את זה
לא שלחו לי שיבוץ
זה מה שדירגתי הכי גבוה
לא בטוח שאקבל

בהצלחה מקווה לטובב
אנונימית
שואל השאלה:
יש לזה משמעות למה קיבלתי תאריך שהוא רחוק באוקטובר? כי כאילו אני גם בין הגדולות
אנונימית
חוקיות זה החיים, גם אני שובצתי ל8.8. מה דירגת הכי גבוה במנילה? אני דירגתי את העולמות של מודיעין, ייעודי לקצונה ורפואה.
אני מכירה כמה שגם נולדו בין הגדולים וקיבלו באוקטובר. אני ממש מהגדולים בתחילת ספטמבר הקרוב יהיה לי יום הולדת 19 ואני עכשיו ביב'
אני סימנתי בהכי גבוה מקצועות המחשוב (היה שם תפקיד אחד קביעה) , אחרי זה ניהול משאבי אנוש, אחרי זה מסלולי מיעודי קצונה (היה לי חוץ מזה עוד 5 עולמות לבחור מתוך 6)
וואי וואי אז מעניין מה נקבל
9.8
הכי גבוה סימנתי משקית תש
1.8
הכי גבוה סימני חובשת והדרכת יחש ופיקוד העורף
1.9 , הכי גבוה סימנתי תפקידי הדרכה ופיקוד כמו מדריכת יחש ומכית וכו
^כבר שלחולך את השיבוץ? מתי שלחו? חשבתי ששולחים רק בשש בערב לפי מה שמיטב רשמו בסטורי
9.8
משקית תש
אנונימית
לי קבעו ל8.8 , אני מחכה שיפרסמו היום בשש את השיבוצים. יש לי נתונים טובים אבל לא עברתי מיונים למודיעין אז מקווה שיהיה לי תפקיד בסדר