11 תשובות
תחסמי אותן ותנתקי איתה קשר סתם מגעילה
שואל השאלה:
ושחכתי לציין שהילדים שהיא מביאה אלי לא מכירים אותי ואני לא אותם הילדה סיפרה להם שטויות עלי והם מאמינים לה ובלי קשר כואב להם לראות מישהו שנראה קצת שונה מהם.
ושחכתי לציין שהילדים שהיא מביאה אלי לא מכירים אותי ואני לא אותם הילדה סיפרה להם שטויות עלי והם מאמינים לה ובלי קשר כואב להם לראות מישהו שנראה קצת שונה מהם.
אנונימית
שואל השאלה:
^היא שולחת אלי תחברים שלה בבית ספר
^היא שולחת אלי תחברים שלה בבית ספר
אנונימית
לחסום אותם, אותה, לשנות שם משתמש. או אפילו לפתוח משתמש חדש כדי שלא ימצאו אותך
האמת אין לי עוד מה להגיד לך חוץ מלהתעלם מהם כי זה נשמע שכולם נגדך ואם תנסי לעשות משהו אז אולי תתחרטי עליו אבל אם את ממש רוצה אז פשוט אם צועקים לך שמות אז תצעקי להם בחזרה
תמציאי כינויים לכל מיני ילדים בגלל המראה שלהם (כמו שהם עושים לך) וכשמישו אומר לך משו מעליב תחזירי לו
תמציאי כינויים לכל מיני ילדים בגלל המראה שלהם (כמו שהם עושים לך) וכשמישו אומר לך משו מעליב תחזירי לו
תדווחי לצוות בבית ספר
שואל השאלה:
^לא רוצה לערב בית ספר ולא הורים הם יעשו לי גרוע יותר
^לא רוצה לערב בית ספר ולא הורים הם יעשו לי גרוע יותר
אנונימית
מניסיון זה לא עובד בשיט ^ בתור מישהי שסבלה מבריונות כל חייה הכי טוב להתעלם ולחסום את הבריונים ברשתות חברתיות ולשים שם שלא יכולו למצוא את הפרופיל שלי ולהציק לי
גם אני עברתי בריונות בבית הספר, במשך שנים, והדבר היחיד שעזר זה לדווח למורים
הם לא עוזרים בשיט, או שהם אומרים שאת סתם מגזימה או שאומרים שאת ממציאה לצומי או שזה מגיע לך. ככה אמרו לי אני לא צוחקת
זה שלא עזרו לך לא אומר שלא יעזרו לכולם...
באותו הנושא: