15 תשובות
היי מזעזע
איך שלך?
איך שלך?
לא משהו אני במתממטיקה ועלייך?
די נורא כי יש לי מבחן ואני לא זוכרת כלום...
savir
בקושי ישנתי
יש לי בגרות באחד
בקושי ישנתי
יש לי בגרות באחד
שואל השאלה:
הלילה שלי עבר בסדר גמור.
מקווה שהמשך היום יהיה לכם כיפי ורגוע.
בהצלחה במבחן/בגרות, אתן יכולות לעשות את זה❤
הלילה שלי עבר בסדר גמור.
מקווה שהמשך היום יהיה לכם כיפי ורגוע.
בהצלחה במבחן/בגרות, אתן יכולות לעשות את זה❤
חולה.
לא ישנתי כל הלילה
כי לא הצלחתי
וכבר שלושה ימים בבית במקום בבית ספר
אבל סהכ הכל בסדר.
ואיך את?:)
לא ישנתי כל הלילה
כי לא הצלחתי
וכבר שלושה ימים בבית במקום בבית ספר
אבל סהכ הכל בסדר.
ואיך את?:)
אנונימית
משעמם
טודע. גמ לח.
מושלם, תודה ששאלת:)
את?
את?
פחות טוב
תודה ששאלת..
מה איתך?
תודה ששאלת..
מה איתך?
למה פחות טוב אם אפשר לשאול?
מצויין
רבתי עם החברה הכי טובה שלי.
אבל לא משנה...
תודה ששאלת3>
אבל לא משנה...
תודה ששאלת3>
רע
ב8 בבוקר קיבלתי מחזור )
ב8 בבוקר קיבלתי מחזור )
היום בביהס הגשתי מבחן חוזר ובזה גמרתי את השבוע הכי עמוס שהיה לי השנה אם לא כל שנות הלימודים שלי
אז לא רע
אז לא רע
באותו הנושא: