15 תשובות
היי מזעזע
איך שלך?
לא משהו אני במתממטיקה ועלייך?
די נורא כי יש לי מבחן ואני לא זוכרת כלום...
savir
בקושי ישנתי
יש לי בגרות באחד
שואל השאלה:
הלילה שלי עבר בסדר גמור.
מקווה שהמשך היום יהיה לכם כיפי ורגוע.
בהצלחה במבחן/בגרות, אתן יכולות לעשות את זה❤
חולה.
לא ישנתי כל הלילה
כי לא הצלחתי
וכבר שלושה ימים בבית במקום בבית ספר
אבל סהכ הכל בסדר.
ואיך את?:)
אנונימית
משעמם
טודע. גמ לח.
מושלם, תודה ששאלת:)
את?
פחות טוב
תודה ששאלת..
מה איתך?
למה פחות טוב אם אפשר לשאול?
מצויין
רבתי עם החברה הכי טובה שלי.
אבל לא משנה...
תודה ששאלת3>
רע
ב8 בבוקר קיבלתי מחזור )
היום בביהס הגשתי מבחן חוזר ובזה גמרתי את השבוע הכי עמוס שהיה לי השנה אם לא כל שנות הלימודים שלי
אז לא רע