11 תשובות
שואל השאלה:
יאיי
שמעתי אותו עכשיו הוא בסדר
הפתיעה אותי
אני בילי סטאן שנתיים ומהשירים האחרונים לא ממש התלהבתי אבל אותו ממש אהבתי
ממש משעמם
נדירר
אהבתי הוייבים שם אימאלה
והיא מושכת ברמות.
Bbl
אהבתי והאמת שאת הקודם יור פאוור לא התחברתי וכל השאר אין מילים
אנונימית
וואו ממש אהבתי