6 תשובות
שואל השאלה:
יש מצאתי את זה זה לא טיפוסי
אין על לא טיפוסיי
יאפ
ואת האמת שיש במה להתגאות
אני לא אשקר לך
שואל השאלה:
גאווה? וואלה?
גם אני על הספקטרום איזה גאווה lol