7 תשובות
שום ממוצע, ושום כלום.
הם אומרים שצריך מעל שמונים, אבל אני נכנסתי עם ציונים פח.
זה היה לפני 4 שנים אז אני לא זוכרת ):
שואל השאלה:
ואת יודעת כמה את משלמת לשנה שם?
אנונימית
https://atidraziel.co.il/%d7%94%d7%a1%d7%a2%d7%95%d7%aa/
שואל השאלה:
וציינו לך את התשלום בערך לשנה?
אם את יודעת
אנונימית
התקבלתי לשם!! בסוף לא הלכתי אבל בעיקרון הייתי אמורה ללמוד שם. מעל 80 אם אני זוכרת נכון
מתי שאני ניסיתי להתקבל לשם אז היה מבחן קבלה וראיון. התקבלתי בסוף ועכשיו אני לומדת שם בכיתה ט