14 תשובות
חייבת גם!! נעצתי
אנונימית
קראת את the first law trilogy? היא מאוד טובה.
גם the powder mage זו סדרה מעולה.
נוספים (שהם פחות dark אבל ממש לא לילדים) גנזך אורות הסער, מחזור כישור הזמן, הערפילאים.
שואל השאלה:
קראתי את גנזך אורות הסער מחזור כישור הזמן והערפילאים
אנונימי
שם הרוח
אני לא אפסיק להמליץ עליו עד שהעולם יפנים שזה ספר גאוני עם כתיבה גאונית ועלילה מדהימה.
אה ואם קראת את הספרים סנדרסון אתה תאהב את שם הרוח^^
שואל השאלה:
שמעתי עליו המון, ואני מאוד רוצה לקרוא אותו.
אנונימי
כן, גם שם הרוח זה מעולה, ממליץ גם. אולי ספר הפנטזיה הכי טוב שיש, בטח עם ספרי ההמשך (ובעוד חודש יוצא מספר 3).
כןן^
אני לא חושבת שאי פעם חיכיתי למשהו כמו שאני מחכה לספר ה3 הזה!!
תראי, יצא לפני חצי שנה rythmn of war, אז אני מחכה לבא בתור שם, זה השאיר בהרבה יותר מתח.
האמת שעוד לא יצא לי לקרוא את ה4 של הסדרה.. רק את ה3 הראשונים
נשמע מעניין.. אם לדעתך הוא יותר מותח מסוף הספר ה2.. אולי כדאי שאתחיל לקרוא אותו
הוא נגמר מותח ברמות, אפילו אם הוא לא טוב כמו האחרים, הוא נגמר הרבה אבל הרבה יותר טוב.
או וואו עד כדי כך?
מעניין איך זה יכול להיות יותר טוב וואו
עכשיו אני ממש רוצה לקרוא את זה חחח
כן, יצא מדהים.
את תסיימי אותו בתחושה של וואו, לזה לא ציפיתי.
אפילו שרוב הספר הוא קצת יותר מבינוני, הסוף פשוט מרים אותו ברמות.
זה נשמע מדהים
תודה לך