התחברות
הרשמה
אנשים שמוחקים את התגובות שכותבים להם בקיר תודות...
למה לעזאזל אתם עושים את זה?
2 ביוני 2021, 20:08
קיר תודות
כתיבה
פרופיל סטיפס
פרופיל
מחיקה
3 תשובות
זה תלוי מה, ויכוחים על הפלות אני מוחק, תודות לא
c
compass
כל אחד ואיך שנוח לו
S
SNOT
הם בטח לא רוצים שיהיה קיר כי יותר יפה שזה ריק
S
SNOT
באותו הנושא:
אני רואה באינסטגרם תגובות של אנשים מטומטמים (ויש מלא) שכותבים מוות לשמאלנים
למה יש אנשים שמוחקים את מה שכותבים להם בקיר
למה כל האנשים שכותבים תגובות רעות כותבים את התגובות הרעות ?
למה יש אנשים שמוחקים את כל התגובות בקיר שלהם?
למה יש אנשים שמוחקים את כל מה שכותבים להם בקיר?
למה אנשים מוחקים תגובות מקיר התודות?
מה דעתכם על אנשים שכותבים תגובות רעות בלי שום סיבה?
מה דעתכם על אנשים שמוחקים כל תודה שכותבים להם מהקיר תודות?
למה יש אנשים שמוחקים את כל מה שכותבים להם בקיר?
למה בסטיפס יש תמיד את האנשים שכותבים תגובות מעליבות בלי שום סיבה מוצדקת?
מה דעתכם על אנשים שכותבים תגובות כאלה ביוטיוב?