3 תשובות
וואי וואי נכבתי בבית שחי לשבועיים זה לא עבר מהם ... היחידות שעוד טובות הן לרגליים
אם את עושה לכיוון הלא נכון אומושכת חזק מידי יכול היות לך כוויה תשתדלי שלא
שואל השאלה:
האמת לא קרה לי כלום
האמת לא קרה לי כלום
באותו הנושא: