15 תשובות
כן.
כן, האנשים שעושים ספאמים
כןן איףף
כן, אנשים שעושים ספאמים ועונים לא ברצינות על שאלות רציניות.
כן יש דברים הרבה יותר מעצבנים ואם זה מעצבן זה מוצדק לדעתי.
כן האנשים ששמים חלב לפני הקורנפלקס
אני פתי מאמין :(
^^אני שמה חלב לפני הקורנפלקס ויש לציין שזה יותר טוב..
שואל השאלה:
מפלצת^
מפלצת^
אנונימי
^(הזאת ששמה חלב לפני הקורנפלקס) אוי אני מצטערת בשבילך..
כששמים את החלב לפני אי אפשר למדוד כמה קורנפלקס שמת
^נכון
^^כן אבל אז הקורנפלקס לא שוקע לי בחלב ואז הוא נהיה מגעיל מהר מדי.
שואל השאלה:
זה לוקח אותו זמן שטויות ^
זה לוקח אותו זמן שטויות ^
אנונימי
לא ממש לא,
ברגע שאת מוזגת את הקורנפלקס קודם אז החלב "מכסה" את הקורנפלקס ומשקיע אותו כלפיי מטה לתחתית הקערה,
וכשאת שמה את החלב קודם הקורנפלקס "יצוף" ויקח לו יותר זמן ממש להתערבב מעצמו עם החלב,
ככה שאני יכולה לערבב את זה מתי שאני רוצה כל עוד זה הגיוני וזה לא יהיה מגעיל ומוזר כזה.
ברגע שאת מוזגת את הקורנפלקס קודם אז החלב "מכסה" את הקורנפלקס ומשקיע אותו כלפיי מטה לתחתית הקערה,
וכשאת שמה את החלב קודם הקורנפלקס "יצוף" ויקח לו יותר זמן ממש להתערבב מעצמו עם החלב,
ככה שאני יכולה לערבב את זה מתי שאני רוצה כל עוד זה הגיוני וזה לא יהיה מגעיל ומוזר כזה.
באותו הנושא: