11 תשובות
אולי בסרט זה נראה מעניין אבל באמיתי זה נוראי ואף אחד לא רוצה לחוות את זה
יש בזה משהו. היה לי משעמם מדי ביסודי
ספאם חברים שלי, קוראים לזה ספאם .
לא בהכרח ספאם. גם אני רוצה קצת יותר אקשן בבית ספר. כולם שם נחמדים מדי
זה הדבר הכי דפוק ששמעתי בחיים שלי
אלה חיים מזעזעים שאני לא מאחלת לאויבים שלי אפילו
את בכלל מבין מה אתה כותב? ואני לא ממלא תגובות לשיט הזה . אז תמשיכו לכם עם השטויות ואולי תעברו משהוא כזה ותבינו כמה זה מגעיל ונוראי
אל תבינו אותי לא נכון. אני לא אומר לכם להתאכזר לתלמידים בכיתה שלכם אני רק אומר שאם החיים שלי היו נראים ככה זה היה יכול להיות פחות משעמם וריקני
די. חשבתי שרק אני דפוקה.
זה נשמע נוראי, אבל בתור אחת שעברה חרם ביסודי עם אלימות פיזית, זה היה די מעניין ומאתגר כזה לברוח מכולם.
אל תתקפו אותו! אבל כמובן שחוץ מזה זה היה נוראי וממש לא הייתי רוצה לעבור את זה עוד פעם.
לך לטיפול או משהו
אנונימית
איך זה כיף? זה הדבר הכי נוראי שאפשר לבקש
חי בסרט אחי