תשובה אחת
אני עבדתי בזה כמה פעמים, זה היה אחלה. שכר של 35-40 שקל לשעה, ולא הלכתי לאירועים שהם קשים. יש גם חתונות או אירועים שצריך למלצר שולחנות ואז נותנים לך גם טיפ. זאת עבודה שיש לך שם גם אוכל מאוד טוב