התחברות
הרשמה
מי שאוהב את אואזיס, לדעתכם מה שכתוב בסוף הכתבה נכון? -
קישור מצורף
2 ביוני 2021, 16:13
כתיבה
חוות דעת
ביקורת
מילים
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יש פה מישהו (או מישהי) שאוהב לקרוא/לכתוב ויש לו כוח להביע דעה בשעה כזו?
האם כתיבה זה מעניין לדעתכם? אתם אוהבים לכתוב?
דעתכם על השיר ועל אואזיס בכללי?
הביטלס/קווין/אואזיס?
זה רק אני או שכתוב שם בסוף ובגדתי?
מה שכתוב בסוף ספר זה אפילוג נכון?
אני לא אוהב לכתוב תשובה מלאה, למה זה יעיל לדעתכם?
למה סגרו את אואזיס בנתניה?
שירים טובים של אואזיס?
מי שאוהב לכתוב סיפור כזה כמו ספר משלכם, על מה אתם אוהבים לכתוב?
אך עושים בביו את הכתב הזה בסוף הביו שכתוב בקטן למטה בין שני כאלה ~