התחברות הרשמה

מי שיש לו או עשה פרויקט באקסס בכיתה י, מציגים את זה מול הבוחן או מול הבוחן וכל הכיתה?

2 ביוני 2021, 15:05
בגרותכיתהבגרויותaccessציונים    
תשובה אחת
לנו מול בוחן
ג
ג'וּק בְּרֵיחַ לָבֶנְדֶּר
באותו הנושא:
כמה יחידות זה הפרויקט באקסס לבגרות אם אני לומד במגמת הנדסת תוכנה?
אני צריכה לחשוב על רעיון לפרויקט באקסס.
עשיתם את הפרויקט במחשבים בכיתה י באקסס אם כן זה היה קל/קשה?
אתם מתביישים כשאתם מציגים משהו בכיתה? נלחצים לפני?
הייתם מעוניינים לשלם למישהו שיעשה לכם את הפרויקט באקסס- תכנון ותכנות מערכות מידע?
מישהו פה מבין באקסס?
מישהו פה מבין באקסס?
אנשים אני צריכה עזרה באקסס
יש כאן מישהו שמבין באקסס ויכול לעזור?
כל הבתי ספר עושים את הפרויקט באנגלית של כיתה ט שזה פרויקט שהולך גם לבגרות
פרזנטציה בכיתה - מהי פרזנטציה? באיזה גיל מציגים פרזנטציה?