7 תשובות
אישית שעמם אותי אבל היי חברה שלי אהבה אותו בטירוף!
פשוט תלוי עד כמה אתה בקי במארוול ואוהב את הסדרה
זה לא מארוול זה דיסי^
וכן יש על זה ממש ביקורות לכאן ולכאן או שאהבו או ששנאו
הוא טוב ממש
לא ראיתי כי יש לזה ביקורות נוראיות
אני אהבתי אבל היו גם חלקים משעממים אבל כל אחד ואיך שהוא
משעמם רצח וכמו שאר סרטי dc ארוך בלי סיבה ועלילה שלא שווה את זה

אבל אולי תאהבי כי שמעתי גם ביקורות טובות
סרט ממוצע מינוס עם המון חורים בעלילה