5 תשובות
אי אפשר .
היי,אני הייתי מתחברת כדי להעביר את הזמן אבל יצא לי לעבור הלאה והכרתי ידיד מקסים משם.. אומיגל זה אתר כעיקרון לדבר אבל המחוברים שם מחפשים, סטוץ, סקסטינג או חבר/ה תמימה. צריך להזהר, יש גם פדופילים ושוגרים. אתה יכול למצוא אנשים לגיטימים שם אבל הם נדירים ותצטרך לדבר איתם די הרבה כדי להבין את הרצון האמיתי שלהם.
שואל השאלה:
איך אפשר למצוא שם אנשים או שאי אפשר למצוא אנשים ספציפים?
איך אפשר למצוא שם אנשים או שאי אפשר למצוא אנשים ספציפים?
אנונימי
מה זה אומיגל?
כןכן
באותו הנושא: