6 תשובות
להושיב אותם לשיחה ולהגיד להם את זה לתלוש את זה כמו פלסטר בסופו של דבר הם יהיו צריכים לקבל אותך כי את הבת שלהם
בהצלחה:)
שואל השאלה:
אני לא רוצה שיחות אני רוצה לצאת בדרך יצירתית אך מובנת
למשל מצגת או משהו בסירטון אבל פשוט אני לא יכולה לצאת כי הם לא יודעים על זה כלום
שלחתי לאבא שלי דגל גאווה והוא לא הגיב
קודם כל תצאי מהארון כשאת מוכנה לבן אדם שאת הכי סומכת עליו בעולם שיתמוך בך אולי אלה ההורים שלך או חברים ולגבי לצאת מהארון מול לההורים תקחי אחד מהם לשיחה ודברי איתם ברוגע תקווי שגם היה להם יום טוב ולא יום רע ובהצלחה❤
יש לי רעיון תכיני שלט ותרשמי עליו im gay , im bi בקיצור מה שאת וכשאחד ההורים יכנס הביתה פשוט תחזיקי אותו
שואל השאלה:
אני רוצה לעשות שלט
אבל אני לא בטוחה שהם יבינו מה כתוב עליו
כיאלו מה המשמעות למילה ביסקסואלית
אבל אני אנסה תודה
המון בהצלחה❤❤