2 תשובות
כן כן
מכירה את ההרגשה קרה לי כמה פעמים אבל אני מנסה לחשוב חיובי, יכול להיות שהם לא היו ממש קשובות אולי התעשרו במשו אולי קרה משו שהשכיח מהן את זה או שסתם פרח להן מהראש, אבל בכללי אני זוכרת דברים על חברה הכי טובה שלי בעיקר ולפעמים אני שוכחת ולא נעים לי אז אני מאוד מצטערת אם שכחתי משו פשוט אני לא זוכרת הכל...
אנונימית