4 תשובות
לא מעולם לא היה לי פרצוף תחת

חחחכחכמ אין לי חיים
אנונימית
תנסי למצוא משהו שמעניין אותך, כל דבר שימשוך אותך ותרצי להמשיך בו, וגם אם כרגע את מקטרת הרבה גם אני הייתי ככה ויש לי משפט אחד לומר לך: fake it till you make it.
בהצלחה :)
אני תמיד צודקת :)
סתם סתם
שואל השאלה:
^^זה מה שאני עושה לפעמים אבל זה רק עוד יותר משאיר אותי עם תחושות ריקנות אחר כך
אנונימית