8 תשובות
לא היה אוטובוס פספסתי
או שלא ישנתי כל הלילה
עקמתי את הרגל לא יכולתי לדרוך
עקמתי את הרגל לא יכולתי לדרוך
האמת היא התירוץ הטוב ביותר
אנונימית
עשיתי לילה לבן
^מה אז אוקיי אני אגיד למורות שלי
אני לא באה כי אני שונאת את עצמי ואת הכיתה שלי
אני לא מגישה עבודות ולא נעים לי לבוא אחק כך
קשה לי לקום כת בוקר בידיעה שאני קמה?
אני לא באה כי אני שונאת את עצמי ואת הכיתה שלי
אני לא מגישה עבודות ולא נעים לי לבוא אחק כך
קשה לי לקום כת בוקר בידיעה שאני קמה?
אנונימית
למה לא?
סתם תגידי לה שקשה לך בתקופה האחרונה ואת מרגישה שאת צריכה קצת חופש
סתם תגידי לה שקשה לך בתקופה האחרונה ואת מרגישה שאת צריכה קצת חופש
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה להסתכל על עצמי יש לי חצקון באמצע הפרצוף אוף
אני לא יכולה להסתכל על עצמי יש לי חצקון באמצע הפרצוף אוף
אנונימית
מה דעתך אז על עיקבמת את הרגל ככה לא תבואי כמה ימי
באותו הנושא: