5 תשובות
"אני צריכה ללכת עם המשפחה לאנשהו"
אני מרגישה לא טוב?(אני גרוע בזה סליחה)
שכחתי שקבעתי משהוא עם ....
תגידי מה את לא קולטת שאת לא רצויה או שאת צריכה עוד קצת זמן להבין?!


היא תלך מבטיחה לך :)
אם זה לא עובד צריך להפעיל תותחים כבדים אם את מבינה למה אני חותרת :)
LxK
אני עוד מעט הולכת עם אמא שלי וסבתא שלי
LxK