5 תשובות
1. כן
2. כן
3. כן
4. כל איזה שלושה ימים משהו כזה וזה נטו כי הם יש פעמיים שהם לא מבינים אותי
5.לא נראלי
6. לא ככ
7. אלא
8. לאדעת
9.כן חד משמעית כן.
10לא
2. כן
3. כן
4. כל איזה שלושה ימים משהו כזה וזה נטו כי הם יש פעמיים שהם לא מבינים אותי
5.לא נראלי
6. לא ככ
7. אלא
8. לאדעת
9.כן חד משמעית כן.
10לא
1. אחת כן אחד פחות ויש סיבה אל תהרגו אותי. וכן
2. כן
3. עם אמא כן, אבא פחות
4. אמא יותר לצערי אבל זה כי אני מרגישה בנוח איתה, עם אבא פחות אבל הריבים האלה בהחלט קשים.
5. אמא שלי לא, אבא שלי כן
6. עם אמא כן עם אבא לא
7. לא
8. לאמא מהרגשות שלי לאבא מהאגו שלו
9. לא
10. לא בכלל לא
2. כן
3. עם אמא כן, אבא פחות
4. אמא יותר לצערי אבל זה כי אני מרגישה בנוח איתה, עם אבא פחות אבל הריבים האלה בהחלט קשים.
5. אמא שלי לא, אבא שלי כן
6. עם אמא כן עם אבא לא
7. לא
8. לאמא מהרגשות שלי לאבא מהאגו שלו
9. לא
10. לא בכלל לא
1. כן ואני מניחה שכן
2. ברוב המקרים כן
3.יש ימים ויש ימים
4.עם אמא שלי בקושי עם אבא שלי לפחות פעם בשבוע אבל לא משהו קשה ופוגעני
5.תלוי מה הבעיה
6. אין לי מה להסתיר אז אני מניחה שכן...
7.לא
8. רגשות שלי
9. הרבה פעמים נראה לי שהם כן מאוכזבים ממני וכן היו רוצים שיהיה לי אופי אחר
10.לא
2. ברוב המקרים כן
3.יש ימים ויש ימים
4.עם אמא שלי בקושי עם אבא שלי לפחות פעם בשבוע אבל לא משהו קשה ופוגעני
5.תלוי מה הבעיה
6. אין לי מה להסתיר אז אני מניחה שכן...
7.לא
8. רגשות שלי
9. הרבה פעמים נראה לי שהם כן מאוכזבים ממני וכן היו רוצים שיהיה לי אופי אחר
10.לא
1. כן
2. כן
3. לא ממש
4. כשרבים אז זה פיצוץ מטורף
5. אמא תמיד אבא לא ממש
6. משתדלת
7. לא
8. אין לי מושג אבל הם לא טיפוס של רגשות כל כך
9. פעם כן פעם לא
10. לא
2. כן
3. לא ממש
4. כשרבים אז זה פיצוץ מטורף
5. אמא תמיד אבא לא ממש
6. משתדלת
7. לא
8. אין לי מושג אבל הם לא טיפוס של רגשות כל כך
9. פעם כן פעם לא
10. לא
עם אמא שלי אני ביחסים טובים.
עם אבא שלי לא (לא משהו יותר מדי גרוע הוא פשוט בן אדם בלתי נסבל)
עם אבא שלי לא (לא משהו יותר מדי גרוע הוא פשוט בן אדם בלתי נסבל)