23 תשובות
בדיוק כמוך
אולי זה כי את שומעת המון מוזיקה ולא יוצאת?
ךהגלךההכל גם אני גם אני
זה א משהו שהוא לא בסדר, להפך:)
למה שתרגישי כאילו זה לא בסדר? הכל טוב
שואל השאלה:
לא יודעת, אני מרגישה שאולי אני צריכה לעשות משהו אחר.

אני שונאת את זה
אנונימית
אז תנסי למצוא סגנון מוזיקה שאת אוהבת
למה שזה לא יהיה בסדר? 0:
שואל השאלה:
אין לי מושג

הרבה פעמים אני מרגישה שמה שאני עושה באותו רגע הוא לא בסדר

תמיד יש לי תחושת אשמה
אנונימית
אני מבינה את ההרגשה
את נהנת מהמוזיקה אבל את חושבת שזה על חשבון דברים אחרים שהם יותר חשובים
אולי את מקדישה לזה יותר מידיי זמן ביום
אולי אם תסיימי את המטלות שלך אז את תהני מהמוזיקה יותר
נע, מוזיקה זה נפלא (:
תמשיכי לשמוע!
שואל השאלה:
אני מרגישה שלא מגיע לי ליהנות ממוזיקה אלא אם אני פעילה מספיק

ואני לא פעילה מספיק ואני יותר מדי אובססיבית לשירים ולזמרים מגיל 14
למה אני לא מתבגרת?
אנונימית
אני גם אובססיבית 0':
שואל השאלה:
אני לא מכירה עוד אנשים שאובססיביים ברמה שלי (במציאות הכוונה) וזה גורם לי להרגיש אני לא בסדר שאני מתעסקת בזה כל כך הרבה
אנונימית
אני לא מבינה למה את רואה בזה משהו שהוא לא בסדר
זה תחביב כמו כל דבר אחר
אני לא יכולה לדמיין את היום שלי בלי מוזיקה ככל הנראה שהייתי מתחרפנת
אני לא מכירה אותך אבל אני לא חושב שאת אובססיבית את פשוט נהנית
אז תעשי עוד דברים חוץ מזה (;
אני יכולה להבין אותך
אולי זה פשוט שאת שומעת יותר מידי מוזיקה ואת גם רוצה לעשות דברים אחרים, אבל המוזיקה זה מין הקומפורט זון שלך.
אם ככה, אני באותה בעיה, אני מציעה לך לפתח הרגל של לעשות דברים אחרים במקום להקשיב למוזיקה. זה קשה, אבל את תצליחי.
שואל השאלה:
אני עושה אבל אני לא עושה מה שחברות שלי עושות. אני פשוט לא דומה להן בתחומי עניין וזה גורם לי להרגיש לא מספיק טובה..

אני מאוד שונה מהסביבה שלי וממה שאני אמורה להיות בגילי :/

אני שונאת את זה.
הלוואי שהייתי נורמלית כמו כולן
אנונימית
מזדהה
למה? מה הבעיה? גם אני כזאת פריקית. אני עם מוזיקה 24/6 ואם לא אני פשוט פקעת עצבים.

מותר להיות ככה, אני דווקא חושבת שזה אנשים חכמים (;
שואל השאלה:
הלוואי שהייתי יודעת
לדעתי זו חלק מבעיה גדולה יותר שאני לא מרשה לעצמי ליהנות. אני מרגישה שאני צריכה כל הזמן לעבוד קשה וללמוד, להכין עבודות גם בשביל החברות שלי שיוצאות לאירועים ולמסיבות.

אני פשוט ניהנת לסבול כנראה או משהו :/
אנונימית
עד מוזיקה 0_0
סתם, פשוט תעבדי תוך כדי או משהו (:
שואל השאלה:
חחח זה לא זה, אני קמה בבוקר וישר מתחילה ללמוד לפני ארוחת בוקר

ועדיין אני מרגישה שאני לא עושה מספיק.

אני לא יודעת מה יש לי
אנונימית
לא נשמע לי נורמאלי
מוזיקה זה דבר טוב זה לא אמור להרגיש רע או לא בסדר
תעשי דברים תוך כדי
באותו הנושא: