14 תשובות
מה....הוא דמות מצוירת
שואל השאלה:
בדיוק אז הוא תומך?
אנונימי
לא נראלי תומך
מה....
שואל השאלה:
אני בשוק אש בגד בנו!!!
אנונימי
עם הרקע שלו ושהוא מניו יורק הוא לא תומך
כמובן הוא גאנגסטר יפני בארהב, כל מה שאכפת לו ממנו זה שלומה של ישראל ותמיכה בה בקונפליקט הישראלי פלסטיני
שואל השאלה:
שיואו הוא פלסטיני!!! מוות לאש!
אנונימי
שואל השאלה:
יאא מזל!
אנונימי
מוות לאש...
מישהו הולך לספר לה?
שואל השאלה:
אה רגע אש מת...
אנונימי
^הוא מת, זה אומת במנגה, היוצרים של האנימה סתם רוצים לעורר על זה ספקות ולדעתי בגלל זה די הרסו את הסוף.
לכאורה, יש כמה טיעונים לזה שהוא לא מת בסוף הסדרה. אבל בעיקרון כן הוא מת.