7 תשובות
תדברי איתי בפרטי אהובה❤
שואל השאלה:
למה כולם כותבים לי לדבר בפרטי אין לי כוח עכשיו לספר מה קרה זה רק יותר יעציב אותי בבקשה תעזרו לי פה
למה כולם כותבים לי לדבר בפרטי אין לי כוח עכשיו לספר מה קרה זה רק יותר יעציב אותי בבקשה תעזרו לי פה
למה המצב הזה? להיות לבד זה לא תמיד הדבר הכי טוב...
היי נשמה, קודם כל את לא לבד, זאת תחושה כזאת, תחושה לא נעימה ולא כיפית, אבל את לא באמת לבד! תחשבי על מי שכן אוהב אותך על מי שהיית עושה איתו דברים כיפים על אנשים שתמיד איתך, תחשבי על דברים טובים, את לא חייבת לספר מה קרה לך זאת בחירה שלך אם לשמור או לספר למרות שהכי טוב לפרוק ולא להשאיר בלב אם את רוצה אז מציעים לך לבוא לפרטי אבל כמובן את לא חייבת. אני ממש מקווה שהתחושות האלה יעברו ותמצאי חברים שיגרמו לך לחייך, בסופו של דבר התקופה הזאת תעבור ותמשיכי בחיים טובים ושמחים
תנשמי עמוק הכל טוב את מוזמנת לדבר על זה איתי בפרטי.3>
שלחי לי הודעה בפרטי אני בן אדם נחמד
את רוצה לדבר על זה איתי בפרטי?
באותו הנושא: