5 תשובות
learning in second grade?
אני גרועה באנגלית
אני גרועה באנגלית
^משהו כזה.
studies in second grade
אני לומד בכיתה ב = i am in second grade
אני לומד מתמטיקה = i am studying math in
second grade
אם את לא מתכוונת למשהו מסויים שלמדת, להגיד learn או study יישמע פשוט מוזר
אני לומד מתמטיקה = i am studying math in
second grade
אם את לא מתכוונת למשהו מסויים שלמדת, להגיד learn או study יישמע פשוט מוזר
תרשמי בגוגל
big black cock
זה מאוד יעזור לך
big black cock
זה מאוד יעזור לך
באותו הנושא: