5 תשובות
learning in second grade?
אני גרועה באנגלית
^משהו כזה.
studies in second grade
אני לומד בכיתה ב = i am in second grade
אני לומד מתמטיקה = i am studying math in
second grade

אם את לא מתכוונת למשהו מסויים שלמדת, להגיד learn או study יישמע פשוט מוזר
תרשמי בגוגל

big black cock

זה מאוד יעזור לך