12 תשובות
איך אנשים חושבים על השאלות האלה?
שואל השאלה:
לא, זה לא עובד ככה
פשוט אח תשני יותר בחיים!!!
שואל השאלה:
כי יש לו יום הולדת, ואם הוא יעשה לייב אני יכול להיות אישן
שואל השאלה:
אתם תקליטו את הלייב בישבילי?
יש לו יום הולדת היום?
וכן אם יהיה לו לייב זה היה מופץ בכל מקום אז לכי לישון
בטוח הלייב יהיה מוקלט
תחפשי מחר ביוטיוב או בטוויטר
שואל השאלה:
אוקיי, לילה טוב לכם, רגע, נראה לכם הוא יעשה לייב בכלל?
לא
אוקי שמעי, שני דברים

דבר ראשון רושמים אשן ולא אישן.

דבר שני, אני גם אוהבת את טום הולנד והכל אבל לא צריך להיות אובססיבי... לא חסרים אנשים שיקליטו את הלייב אם יהיה ותאמיני לי שלא תפספסי שום דבר קריטי.

אני יודעת ששאלת את זה לפני 11 שעות בערך, אבל שתהיה לך תשובה גם לפעם הבאה שתדאגי בגלל משהו כזה
אז?
אנונימית