התחברות הרשמה

הציון הגשה שלי בלשון הוא 87 וזה ממש נמוך איך להתעודד?

31 במאי 2021, 21:04
ציוניםבגרותבחינות בגרות    
5 תשובות
זה לא נמוך , שלי היה 65
1
123ביייי
חחח הציון הגשה שלי זה 70 דונט וורי
T
TheUnicat
זה גבוה. ממש נמוך זה 70 ומטה.
D
Dancer Bear
זה לא כל כך נמוך
וגם זה כולה ציון במקצוע אחד, לא מת העולם
R
Remus
את ביסודי הא?
M
Macdaddy
באותו הנושא:
מה הציון הגשה הנמוך ביותר שקיבלתם? ובמה?
קיבלתי 87 במבחן, ועד עכשיו הציון הכי נמוך שהיה לי הוא 96 איך להתעודד??
מה הציון הגשה שלכם בלשון, וכמה קיבלתם במתכונת?
מה ציון הגשה שלכם בלשון?
ציון הגשה 75 בלשון זה גרוע?
ציון הגשה 95 לבגרות בלשון זה טוב?
אם הציון הגשה שלי הוא-30 וקיבלתי 17 הציון הגשה יציל?
אם פספסתי עבודה אחת בלשון ולא הגשתי (במחשב) כיתה י אז זה יוריד משמעותית בציון?
מה הציון הגשה שלכם בלשון?
אם יש לי מגן 70 בלשון מה הציון הכי נמוך שאצטרך כדי לעבור?
תגידו מה הציון הגשה וציון הבחינה שלכם בלשון?