78 תשובות
למה לרדת לרמה שלה
אוקיי לפתח ריב באמצע ההפסקה כשכל השכבה רואה ולבכות כזה ואז יבינו שאת צודקת והיא לא
אני מבינה אותך כ"כ אבל למה שתעשי את זה?
בכל זאת שהיא תסתכל עלייך ואת עלייה ויהיה לכן קשר עין כזה תסתכלי לה על השיער או על המצח או אזור כזה והיא תרגיש לא בנוח
להפיץ שמועה
להלשין
למצוא מה הכי מעליב ואתה ופפשוט לצרוח עליה
שואל השאלה:
אני התחלתי לפגוע בעצמי בגללה, היא עשתה לי דברים רעים ומטורפים, אשכרה התחלתי לחתוך את עצמי בגלל הילדה הזאת, היא רק ממשיכה למרר את החיים שלי, אני לא רוצה שיהיה לה טוב, ובנתיים כולם רוצים להיות סביבה. זה לא מגיע לה.
אנונימית
שום דבר ממה שאת עושה לא באמת יעזור,לגבי הקטע שאת חותכת אני יכול לעזור לגבי הילדה הזאת אני גם אוכל לעזור לך אבל לא ארצה לציין את כל התקופה ה"אפלה" שלי פה אז אם תוכלי לבוא לפרטי כדי שאוכל לעזור לך זה יכול לעזור.
להיות אלה
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתם עושים לי מינוסים?
אנונימית
אני מבינה אותך באמת אבל את לא צריכה לרדת לרמה שלה היא חא שווה את המאמץ
וואי,זה כואב,בבקשה תדברי בפרטי,בטח קשה לך אבל באמת שיש דרך יותר יעילה לפתור את הכול
תקשיבי הילדה הזאת מגעילה בטרוף לדעתי תלכי להתייעץ עם פסיכולוג או תספרי ליועצת בית ספר כי לחתוך את עצמך זה כבר מסוכן
תגישי תביעה על התמונות
אני לגמרי מזדההההה!..
לגבי התמונות הלא הולמות, את יכולה להגיש תביעה^_^
באיזה סדרת נוער של נטפליקס את חיה. תהי בוגרת ותתמודדי
שואל השאלה:
מה הקשר? נראה אותך מתמודד עם מצב כזה.
התמונות שלי רצות בפ*קינג ווצאפ. מה בדיוק אני אמורה לעשות? "להתעלם?" "לשבת ולשתוק?"
אנונימית
אל תחזירי לה באותה רמה שלה, תחזירי לה ברמה יותר כואבת שתלמד לא להתעסק איתך.
במצב הזה זה רק מילים. תתני לה מילים כואבות ולא של קללות וכאלה משהו שאת יודעת שממש חשוב לה הנקודה הכי פגיעה שלה ותשתמשי בזה נגדה.
(ואל תגידו לא להחזיר ופשוט לא להתייחס אנשים כאלה צריכים ללמוד.)
אל תעשי את זה להיות בן אדם נקמן לא יביא לך כלום בחיים ואני יודעת את זה זה קשה ואת בסוף תהפכי לאובססיבית לנקום בה פשוט אל תשימי עליה וציינה יחסית מגעילה זה לא שווה להרוס לבן אדם את החיים לא משמה כמה הוא פגע בך כי בסוף זה סתם ביזבוז מאמץ
תדביקי לה את הקצה של הסלוטייפ עם דבק
טוב נסיכה תקשיבי
מבינה אותך ומבינה אותך מאוד. מבינה את הרצון הזה "להחזיר" לה ומבינה את החוסר אונים הזה שמפיצים דברים שלך ועושים לך את הכי רע בעולם וגם בסוף מתרחקים ממך ומי שאחראי לזה מקבל את ההכי טוב שיש. מבינה. באמת מבינה.
אבל, ויש אבל.
התחושת "סיפוק" שתרגישי אחרי שתנסי להחזיר לה היא בול של דקה. ואפילו פחות.
הפואנטה שלך זה לראות אותה מתבאסת, פשוט להחזיר לה על מה שהיא עושה לך. אז
ת ת ע ל מ י.
אין לך מושג כמה זה שורף את הבן אדם כשאת מראה שכל מה שהיא מנסה לעשות מעניין לך תתחת. פשוט לשים על זה פס. בקשר לתמונות וכאלה, ממליצה לך כן לשתף גורם שיכול לעזור עם זה וזה לא משנה מי. בין מורה להורה לכל מי שיכול לעזור. על זה אל תשתקי. אל תתני שיבזו אותך או את הגוף שלך. אבל בדברים שאת כן יכןלה לשתוק, תשתקי. תחייכי לה מול הפרצוף ותראי לה שאת בשלך. ושהיא על הזין שלך. מי שמתרחק ממך בסוף יודעת איך זה עובד הכל חוזר. זה גלגל. לא משנה איך ובאיזה דרך זה יחזור, ולא רק שזה יחזור אלא גם הם יחזרו אלייך כמו גדולים. תהיי בטוחה שמי שלא שווה אותך לא יהיה בחיים שלך. אל תנסי לנקום, אל תחפשי דרכים להחזיר, אל תנסי לצאת צודקת.
את יודעת שאת צודקת, את יודעת שאת בסדר, תשמרי על הרמה שלך. אל תעתיקי אותה, כי כל מה שהיא רוצה לראות זה את התשומת לב שלך, ואיך היא יכןלה לפגוע בך ומה בדיוק החולשה שלך. אז את תלכי עם ראש מורם ותחייכי ומה לא, רק בשביל להראות לה שגם את הזרת ברגל היא לא מדגדגת לך.
את אף פעם לא לבד, גם אם נראה לך, אם תרצי מוזמנת לבוא לפרטי (אחשוף את עצמי אם יש צורך)
אנונימית
דבר ראשון קחי אותה לרחוב חשוך ותכי אותה עד זוב דם... מצידי אם את לא רוצה שידעו שזאת את שלמי לי אני אעשה את זה...
שימי לה מטרנה בתוך התיק זה התעללות לשמה
אני לא יודעת איך לעזור אבל לגבי אלה שרוצים ללכת ליועצת או למישהו מבוגר זה לא עוזר!!
חברה הכי טובה שלי עשתה עליי חרם ובגללה התחלתי לחתוך והלכתי למורה, ליועצת ואפילו למנהלת והן לא עשו כלום ובינתיים אני לא מדברת על אף אחד מהבית ספר שלי בגללה
אנונימית
הייתי תופסת אותה אחרי בית ספר מרביצה לה מכות יורדת עליה מול כולם.פוגעת בנקודות רגישות מספרת סודות עליה שמועות.אני ככ מבינה אותך שונאת בנות ומגיע לה הלוואי הייתי יכולה להחזיר לה איתך
בסבוסה דיי
אנונימי
זורקת עליה דברים זורקת לה את התיק את החפצים כל יום כל יום לפח שתשנא את היום שהיא נולדה בו
אני לא יודעת אם זה יעזור לך כבר ספציפית בריב הזה אבל בכללי אני אומרת לך למרות שאני יודעת שיהיו בטח מלא מינוסים תדאגי שיהיה לך מלא חבורות שתמיד יהיה לך לאן ללכת שאת לא משנה מה לא תישארי לבד תתחברי לכמה שיותר חברים ואל תפגעי בהם אנשים יפחדו לריב איתך מנסיון אם את צריכה עזרה בדברים כאלה תשלחי לי בפרטי יהיה לי יותר נוח לעזור לך ודרך אגב תתעלמי מהילדה הזאת את מהממת
סוכר יא סוכר
אנונימית
לא יודעת אם למרר אבל קחי דוגמא ממני איזו אחת בשכבה צעקה עלי אם חברה שלה קיצור אני וחברות שלי בהפסקה המצאנו לה שם ואז פשוט היא שיחקה והתצרפתי ואז זרקתי עליה את הכדור וצחקתע רצח וקיצור מאותו יום צוחקים עליה בצחןק אבל היא לא יודעת אז לא כזה אכפת לי
אל תעשי את זה, יש לי שיטה שעוזרת וזה פשוט להראות לה שאת פי אלף יותר שווה ממנה. להראות שלא אכפת לך גם אם כן אכפת לך. או שתעשי ריגשי. שניהם עובדים.
*החולשה היא תחפושת*
אנונימית
וואו קראתי ספר שממש יכול לעזור לך אם בא לך
וואי מבינה!
הייתה לי גם חברה(זה סיפור ארוךך) ועכשיו אנחנו כבר ךא חברות ואני כל כך שונאת אותה וכל כך רציתי להראות לה כמה החיים שלי טובים.
ואני לא אומרת שאני כבר לא רוצה כן? אבל אחרי שדי רתי פה עם מישהי והיא ייעצה לי קצת, הבנתי שאני צריכה לשחרר כי למרות שהיא חתיכת פרחה צבועה קרצייה, היא בדיוק ההפך ממה שאי פעם ארצה להיות ככה שאין לי שום סיבה לקנא.
אני לא אומרת שאם ייתנו לי הדמנות לנקום בה אני לא אומרת שלא אשתמש בה, אבל אני כן משחררת וממשיכה הלאה.

ממליצה לך לעשות אותו הדבר, ולדעתי את צריכה עזרה מקצועית
תערבי מורה
אם תעשי משהו זה יימשך לנצח
בוגרת את מה הבעיה פשוט להתעלם
אל תהיי כלבה תהיי בוגרת ואל תרדי לרמה שלה
מבטיחה לך שאת יכולה למצוא חברים בדרכים הרבה יותר יפות
אנונימית
הקארמה תרדוף אותה אל תרדי לרמות האלה, ההפך תראי לה כמה טוב לך וזה מה שיעשה לה הכי רע
מבינה אותך רצח
אבל
ואת חושבת שזה מה שיעשה את זה ?
זה שתחזירי לה ישנה את המצב ?
אנונימית
נראה לי שעל הפצת תמונות לא הולמות (אם אני מבין נכון לאיזה תמונות את מתכוונת) אפשר להגיש תביעה לבית משפט
שואל השאלה:
עזוב רגע תביעה וזה, אני רוצה שיהיה לה סופר רע מבחינה חברתית
אנונימית
^אם כבר עדיף תביעה ולא משטרה כי בתביעה אזרחית התובעת תקבל פיצויים, ולא בטוח שהמשטרה תעשה משהו עם התלונה כי יש להם דברים כמו רצח להתעסק בהם
היא יכולה אולי לעזור לפנות לעוד גורמים
אנונימית
מבינה שאת לא אוהבת אותה
אבל דבר ראשון, לגבי התמונות - את חייבת לפנות למבוגר. להפיץ תמונות, לא משנה איזה, בלי רשותך זה לא חוקי.
ודבר שני - לנקום לא עוזר בכלום. אל תצרי איתה קשר או תדברי איתה. כן תנסי לחפש חברות חדשות ואנשים שאת מצליחה להתחבר אליהם.
תחכי שהיא תשאיר את הטלפון במקום בלי אף אחד ושימי לה מים בחור של המטען
עם ישלך תמונות שלה תפיצי ותספרי גם את כל מה שהיא אמרה לך
אל תקשיבי לכל הנאורים פה, תעשי מה שאת מרגישה לנכון. לא ידוע איך אפשר לעשות את זה.
אנונימי
לא יודע מה לגבי להעלות אותך במעמד החברתי, אבל את תמיד להשיג משהו שאת יכולה לסחוט אותה בעזרתו...
אנונימי
מה את בת שש על תיפגעי בה ועל תיפגעי באצמך ביגללה תנסי לדבר אם מישהו גדול שמבין בזה את הרבה יותר טובה מימנה ואת תצליחי לעבור את זה . לרדת לרמה שלה לא ישנה כלום זה רק יאפוך אותך לרע בסיפור בימיוחד שבסוף זה יתגלה שאת עשית משהו רע או שיפיצו עליך עוד שמועות
תקשיבי אל תגיעי לרמה שלה זה שאת תחזירי לה רק יכול להרע לך תישארי את
נקמה זה הרגש הכי חזק של האדם, אתם עכשיו מבלבלים את המוח עם הצדקנות המגעילה שלכם אבל אם מישהו יפגע באדם שאתם אוהבים אתם תהיו מסוגלים לחתוך לו את כל חלקי הגוף לאט לאט ולהנות מכל צעקה שלו. בשביל מה אתם רוצים שאנסים ילכו לכלא? בשביל להפוך אותם לאנשים טובים או בשביל לגרום להם להתחרט על מעשיהם כל החיים?
אנונימי
לא סתם הספר הרוזן ממונטה קריסטו נחשב לכל כך מצליח, זה בדיוק הרגשה של אדם, להרוס את החיים לאנשים שהרסו את שלך.
אנונימי
אחי מה אתה מטומטם
תאמין םי היו הרהה אנשים שהייתי מת לעשות להם משהו אם הייתי יכול אבל גם אם כן לא הייתי עושה את זנ
ולא מתוך צדקנות מתוך האופי שלי
מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך
מכיר את המשפט?
בסופו של דבר היא יכולה לסבול שוב ואפילו מרגשות אשמה נקמה לא תעזור
מישהו עושה אותך נכה, לא מקבל עונש וממשיך לחיות חיים דבש מול העיניים שלך, יש לך הזדמנות להחזיר לו, לא תעשה את זה?
אנונימי
חברה שלי עובדת במשטרה אם תרצי לזרז תלונה על התמונות תגידי לי ואזדהה במשתמש. זה ימרר לה את כל החיים היא עברה על החוק
אנונימית
שמעי תמררי לה תחייםם אל תשימי אל אפחד פה... עם כל זה שאני נגד אלימות נגד אלימות כן כן בכל מקרה ... בנות כאלה צריכות ללמוד לקח כי הם פשוט כלבות ולא משנה מה יעשו
מגיע לו עונש אבל למרר לו תחיים ולגרום לו להרגיש כמוני זה לא בדיוק מה דאני רוצה תאמין לי שיש דרכים אחרות
צה דכן אני אדם מאמין ככה שלדעתי כל איד מקבל בסוף את עןנשו
חיים הנקמה הכי טובה שאת יכולה לתת לה זה פשוט להתעלם ממנה, תתעסקי בחיים שלך באיך לעשות שיהיה לך טוב, ולא בה.. ואני אומרת את זה נטו בשבילך
אחותי אני מבינה אותך ככ , אבל מה המטרה שלך בסוף , להיות בידיוק כמוה? מה זה יעזור לך? אל תהיה כמוה! את הרבה יותר טובה ממנה ! תאמיני לי שהגורל כבר ינקום בה
נקמה זו אף פעם לא דרך טובה וזה יגרום רק לדברים רעים. תנסי למצוא דרכים אחרות כדי לפתור את זה
היא שאלה מה לעשות ואתן מנסות להוריד אותה מזה אם הייתן באמת מבינות אותה הייתן עוזרות לה
אני מנסה לעזור לה, בדרך שהיא לא נקמה.
תהיא שונה ובוגרת ממנה ואל תגררי למקומות האלה כי טוב זה לא יעשה לך, ולא ישפר את ההרגשה שלך.
אל תעשי כלום קרה לי אותו הדבר ה"חברות שלך" שהאמינו לה לא באמת חברות שלך זה באמת קלישאה מה שאני יאמר עכשיו אבל זה נכון רצח מכל הדברים האלה מתחזקים יותר אם את רוצה למרר לה את החיים תעברי מולה עם ראש זקוף וחיוך זה אוכל אותה מבפנים
פשוט תצליחי לבד היא כבר תאכל את הלב
לא הבנתי אותכם היא שאלה מה לעשות אם הייתן באמת מבינות אותה לא הייתן אומרות לה לרדת מזה אני אישית לא מבינה כי אף פעם זה לא קרה לי אבל אל תתני לה להוריד ממך אפילו טיפה תראי לה מי את אבל לא למרר לה את החיים לעקוץ אותה ולהראות לה שאת יכולה להיות ב'יץ גםם
תשלחי לי מחר הודעה למה אני הולכת לישון עכשיו ונחשוב ביחד איך הולכים למרר לה את החיים לילה טוב
את יכולה לטבוע אותה חד משמעית אל הפצת תמונות בלי אישורך!!!!
רק אני חושבת שמגיע לה שיחזירו לה? הייתי לא רק ממרמרמת לה את החיים אבל הורסת לה אותם
תשברי אותה מכות רצח ותחפשי דברים שיביכו אותה לכולם
תתחילי להפיץ עליה דברים שלא ישארו חברים לכלבה הזאת
אני אומרת תעשי את החיים קשים לא יודעת איך אבל זה מגיע לה לפי מה שכתבת היא כלבה רצח לא מגיע לה בכלל שתוותרי לה אני נשמעת רעה אבל בסדר
* מחזקת את מה שאנונימית כתבה למעלה איפה שהטקסט הארוך יותר, לדעתי זה הדבר הכי נכון לעשות בסיטואציה, אהבתי את ה"ת ת ע ל מ י אין לך מושג כמה זה שורף את הבן אדם כשאת מראה שכל מה שהיא מנסה לעשות..." זה כלכך נכון! וואי כמה שזה נכון זה הרבה יותר יכאב לה מאשר שסתם תתאמצי להתנקם ותרדי לרמה הנמוכה שלה.

* אל תרדי לרמה שלה זה רק יראה שאת גרועה כמוהה ואת לא! לך יש ערכים את לא היית עושה את זה את פשוט פגועה ועצבנית שזה לגיטימי מאוד אבל תחשבי טוב כי זה ממש ממש לא שווה את זה לנסות לנקום, להתאמץ בשביל מישהי שלא מגיע לה גם שתתאמצי בשביל לעשות לה דברים רעים ולצאת כמוהה.

* בואי אני אגלה לך גם סוד? האנשים שקיבלו את התמונות עלייך הם מבפנים חושבים שהיא בנאדם נוראי ושזה גועל נפש להתנהג ככה הם שמים לב הם פשוט צבועים איתה בסוף זה יתהפך והיא תישאר לבד כי אף אחד לא יכול לסמוף על אדם כזה שמסוגל לבצע כאלו מעשים שפלים, גם אדם שזורם עם הדברים הרעים שהיא אומרת עלייך לא יותר טוב ממנה.

* היא מסכנה, למה? כי היא כלכך חסרת ביטחון שהיא חייבת להרוס לנסות להרוס למישהי אחרת את החיים מי שבאמת שמחה עם עצמה ונורמלית לא תחפש סתם ככה להוריד אחרים, אנשים נורמלים לא מחפשים להרוס לאנשים אחרים את החיים, מה שגם המעשים שלה? חסרי תועלת בלי התגובה שלך זאת עוד סיבה ללמה הכי שווה לשים פס ולהתעלם.

* ובואי אני אגלה לך עוד סוד? חוץ מזה שהיא יוצאת רעה מה ששלחה עלייך? זה *לא* באמת באמת מעניין אותם כל אחד יותר שקוע בעצמו.

תשארי חזקה זאת סיטואציה קשה אבל מי שמקבל סיטואציות קשות בחיים סימן שהוא יכול להתמודד איתם, תזכרי שאי אפשר לשבור אדם שנבנה משברים, מאחלת לך להתעלם ממנה ובאמת לשים עליה פס להיות שמחה שוב עם החיים שלך ושהגלגל יתהפך ויאהבו אותך, בהצלחה❤
לא למרר!
תתרחקי ממנה .
אלוהים כבר יחזיר לה
אני יודעת שאני אקבל מינוסים אבל בעיני השיטה שהכי טובה בימינו זה פשוט לבטל אותה דרך המדיה החברתית, תעלי לאינסטגרם ולטיקטוק את מה שהיא עשתה לך, אם יש לך צילומי מסך זה אפילו עוד יותר טוב זה בעיני השיטה שתיהיה לך הכי אפקטיבית וככה כולם יוכלו לראות את הפרצוף המסריח שלה, בהצלחה מהממת:)
אנונימית
תמיד את יכולה להפיץ עליה איזה שקר
או להציק לה שאף אחד לא שם לב
את יכולה גם לעשות לה דברים כמו לשפוך לה מים על התיק או בטעות להפיל עליה אוכל ורק ממש בטעות לדרוך לה על הרגל
אני לא מעודדת את זה (אני כן) אבל בחירה שלך
יש לי רעיון מה את יכולה לעשות לה אבל זה באמת רעיון זוועתי
אחותי, את רוצה להתנהג כמוה?
את סתם מגנה על עצמך, היא הפיצה תמונות.
זה מעשה משפיל עצמי נקודה, אז למה את רוצה גם להשפיל את עצמך כמוה?
לא באמת אכפת לך מהתוכן עצמו של המעשה, אכפת לך שאת לא תיפגעי ואחרים כן?

וגם אם תעלי במעמד החברתי תאמיני לי שזה יהיה בקושי לחודש, כי אז כולם יגלו מהחברה שמיררה לילדה הזו את החיים מה היא עשתה,
ויאשימו אותך.

תישארי בפורפוציות ותחשבי איך את פותרת את זה באופן שהוא לא כזה.
חכי שהיא תיכנס לשירותים, תעקבי אחריה, צלמי אותה זריז, תדפיסי ב50 עותקים ותתלי בכל הבית ספר+בכניסה לביתה, profit
את לא צריכה לרדת לרמה שלה ולמרר לה את החיים
בגג תספרי את הצד שלך בסיפור ותראי לכולם את הפרצוף האמיתי שלה
יותר מזה אין לך מה לעשות
יש לי משהו בשבילך אבל לא אגיד אותי באופן ציבורי
שימי לה רעל באוכל תקחי את הגופה שלה תחתכי לקוביות ותפזרי אותן בבורות באדמה , מעל זה תשימי גופות של חיות מתות שאם מישהו ימצא את הגופה הוא ימצא את הכלב המת ולא תכנסי לכלא . מקווה שעזרתי ובתיאבון
מגיע לו עונש אבל למרר לו תחיים ולגרום לו להרגיש כמוני זה לא בדיוק מה דאני רוצה תאמין לי שיש דרכים אחרות
צה דכן אני אדם מאמין ככה שלדעתי כל איד מקבל בסוף את עןנשו
זה בולשיט, אם תתעלמי ממנה זה לא יזיז לה. היא משחקת בך לכיף שלה, אם תתעלמי היא מקסימום תרגיש שלקחו לה את הצעצוע (את הצעצוע אם לא הבנת) ותעבור לילד הבא.
אנונימי