2 תשובות
אמרו ב11.6 ואז שמעתי שאמרו שבסוף ב25.6 אין לא יודעת
בתל אביב ב25/6
עדיין לא בדיוק הכי ברור איך זה יהיה, יש קורונה אין קורונה וזה
אם אני לא טועה כן יהיה משהו במסלול הרגיל אבל אני לא בטוחה
עדיין לא בדיוק הכי ברור איך זה יהיה, יש קורונה אין קורונה וזה
אם אני לא טועה כן יהיה משהו במסלול הרגיל אבל אני לא בטוחה
באותו הנושא: