2 תשובות
אמרו ב11.6 ואז שמעתי שאמרו שבסוף ב25.6 אין לא יודעת
בתל אביב ב25/6
עדיין לא בדיוק הכי ברור איך זה יהיה, יש קורונה אין קורונה וזה
אם אני לא טועה כן יהיה משהו במסלול הרגיל אבל אני לא בטוחה