6 תשובות
שואל השאלה:
גם אני חושבת אבל היא אמיתית כאילו דיברנו מלא על להיפגש וזה כי באמת כבר צריך ואני ממש רוצה ללכת אבל כל הקטע של הזרה מהאינטרנט
גם אני חושבת אבל היא אמיתית כאילו דיברנו מלא על להיפגש וזה כי באמת כבר צריך ואני ממש רוצה ללכת אבל כל הקטע של הזרה מהאינטרנט
אנונימית
חחח בתכלס הייתי אומרת לך לא ללכת אבל אני כן הייתי הולכת תגידי לה שיש לך חברה שהכרת אותה איכשהו ואת הלכת לישון אצלה או משהו כזה ותלכי למסיבה איתה
תדברי עם ההורים שלך זה חשוב
שואל השאלה:
ההורים שלי נוקשים בטירוף הם ירצו לדבר איתה וזה ממש לברר לאן אני הולכת ובואו לא נדבר בכלל על זה שיש לי אפליקציית מעקב בטלפון אני פשוט ממש רוצה כאילו אני גם בכיתה י זה הזמן ללכת למסיבות וכזה
ההורים שלי נוקשים בטירוף הם ירצו לדבר איתה וזה ממש לברר לאן אני הולכת ובואו לא נדבר בכלל על זה שיש לי אפליקציית מעקב בטלפון אני פשוט ממש רוצה כאילו אני גם בכיתה י זה הזמן ללכת למסיבות וכזה
אנונימית
לא נראלי שיסכימו לך ללכת לדעתי זה גם די מסוכן..
אממ לנסוע לבד לתל אביב בלילה כדי להיפגש עם מישהי שהכרת מהאינטרנט זה חשוד. אל תעשי את זה
באותו הנושא: