16 תשובות
חד משמעית כן, אני גם הרגשתי שזה מלא סרטים אבל באמת שהיקום כלכך טוב שזה שווה את זה ולא מרגיש 23 סרטים
לא חח.
כן אבל אתה לא חייב לראות את כלל הסרטים תיראה חלק. לדעתי מארוול זה מדהים
מאוד, תראה לפי סדר יציאה
כןכןכןכן
זה ממש לא הרבה סרטים לפי דעתי קצת מדי
כן כן כן ועוד פעם כן... זה כלכך ממכר וטוב
יאפ, זה שווה.

iron man 1

the incredible hulk

iron man 2

thor

captain america: the first avenger

the avengers

iron man 3

thor: the dark world

captain america: the winter soldier

guardians of the galaxy

avengers: age of ultron

ant man

captain america: civil war

doctor strange

guardians of the galaxy vol.2

spiderman: homecoming

thor: ragnarok

black panther

avengers: infinity war

ant man and the wasp

captain marvel

avengers: endgame

spiderman: far from home

wandavision (סדרה)

the falcon and the winter soldier (סדרה)

יצאו בעתיד הקרוב:

black widow
כן, לא לפי סדר יציאה, לפי סדר כרונולוגי עדיף....
^שטויות.
לראות לפי סדר כרונולוגי הורס את כל הפואנטה של היקום המשותף.
צריך לראות לפי סדר היציאה בלבד
כן!!! הסרטים ממש מעניינים
אתה יכול לראות את הסרטים שבא לך לא חייב הכל
חייב כמעט את הכל בשביל להבין כמו שצריך. באמת לדעתי הסרט היחיד שאפשר לוותר עליו ועדיין להבין הכל זה הענק הירוק.
תלוי כמה אתה רוצה את זה בדרך כלל הייתי אומר שכן אבל עכשיו זה פשוט הפך לה-מ-ו-ן זמן פנוי ולא חסרים דברים טובים יותר שאפשר לראות בלי להקדיש אליהם כמה חודשים של צפייה כשזה רק ממשיך וממשיך לגדול (דרך אגב, יש 23 סרטים אבל גם שתי סדרות שכל אחת בערך באורך של שלושה סרטים סך הכל, ככה שאלה 29 סרטים, הסדרה של לוקי תתחיל עוד קצת פחות משבועיים ובלאק ווידואו עוד קצת יותר מחודש), ככה שכבר אפש להגיד 30 או 33 סרטים כי אף אחד לא יסיים את הmcu לפני שבלאק ווידואו יצא
כןכןכןכןןכןכןכןן אלו סרטים מדהימים נראה לי שזאת שאלה רטורית