14 תשובות
כן
אנונימי
מן הסתם
כל מי שחי כאן אמור לשלם מיסים (בערך)
כל מי שחי כאן אמור לשלם מיסים (בערך)
שואל השאלה:
מה ממתי
מה ממתי
אנונימי
כן
ברור מה ממתי? מאז ומתמיד רק בגלל שהתקשורת אומרת שזה נכון זה באמת נכון ? לא
ברור. זה לא שפוטרים את החרדים ממס רק בגלל שהם חרדים.
ברור שכן
איך אתה יכול להיות בטוח במה שאתה לא יודע? להגיד משהו כזה כשאתה לא יודע זה רע כי זה מונע ממך להכיר אותם
בדיוק חוץ מזה להגיד דבר כזה זה כמו להגיד שהחרדים "עצלנים כפווי טובה" וזה רחוק מאוד מלהיות מציאותי החרדים מאוד חרוצים ופעילים ביקשת עזרה מחרדי?תקבל אותה מיד אבא שלי עובד בשתי עבודות ומשלם מיסים בדיוק כמו כולם וגם מתנדב בידידים כול עוד אתה לא יודע את האמת אין לך זכות לזלזל ככה במישהו שאתה לא מכיר העיקר אם אני אגיד את זה לך אתה תצא עליי אז למה אם זה הפוך אסור לחרדים לעשות את זה?
כמובן
שואל השאלה:
הם משלמים רק חמישית מהמיסים שהחליוניים משלמים..
הם משלמים רק חמישית מהמיסים שהחליוניים משלמים..
אנונימי
מאיפה הבאת את השטיות האלה?
אנונימי
מעניין... כי אני בתור חרדית משלמת מיסים בערך יותר ממה שאני מרוויחה..אז תרגעו.
למי שלא מבין הומור, זה היה בציניות
למי שלא מבין הומור, זה היה בציניות
שואל השאלה:
את משלמת בערך אלף שקל בחודש למיסים אם זה יותר ממה שאת עובדת אז את ליטרלי לא עובדת
את משלמת בערך אלף שקל בחודש למיסים אם זה יותר ממה שאת עובדת אז את ליטרלי לא עובדת
אנונימי